Nasi pracownicy dzieki systemowi swiadczenia usług zdalnej pomocy technicznej sa w stanie rozwiazac zdalnie praktycznie wszystkie Panstwa problemy zwiazane z oprogramowaniem i systemem operacyjnym. Połaczenie zdalne pozwala skrócic czas reakcji na zgłoszony problem do minimum.
POMOC ZDALNA - JAK TO DZIAŁA?
Połaczenie zdalne nawiazywane jest za pomoca pomocy programu TeamViewer ( info o bezpieczeństwie) i polega na udostepnieniu ekranu komputera jednemu z naszych pracowników.
Połaczenie z Panstwa komputerem wymaga kazdorazowo zgody uzytkownika.
PRZEZ CAŁY CZAS UŻYTKOWNIK WIDZI NA SWOIM EKRANIE WSZYSTKIE WYKONYWANE CZYNNOŚCI.
W KAŻDEJ CHWILI UŻYTKOWNIK MOŻE ZAKOŃCZYĆ POŁĄCZENIE ZDALNE Z KOMPUTEREM
JAK SKORZYSTAĆ Z POMOCY ZDALNEJ?
Klienci z zainstalowanym przez nas programem
Wystarczy kliknac na skrót TeamViewer na pulpicie i podac ID pracownikowi ok360, który zdalnie udzieli pomocy.
Klienci nie posiadajacy zainstalowanego programu
Nalezy wejsc na strone
http://get.teamviewer.com/ok360 i pobrać plik, który należy uruchomić lub kliknąć Pobierz program
Po uruchomieniu programu wyswietli sie okno z numerem ID i hasłem jak poniżej:
Numer ID oraz hasło nalezy podać pracownikowi ok360, dzieki czemu bedziemy mogli połączyć sie z Państwa komputerem.