Zakres usług wykonywanych w ramach umowy serwisowej IT
- Świadczenie telefonicznej pomocy typu Helpdesk przez dedykowanych pracowników technicznych
- Pomoc we wprowadzaniu usprawnień
- Informowanie o konieczności modyfikacji systemów informatycznych
- Usuwanie i informowanie o wadach systemów informatycznych
- Serwis techniczny sprzętu komputerowego i oprogramowania MS Windows oraz Office
- Nadzór nad poprawną pracą systemów komputerowych oraz sieci
- konsultacje eksperckie - odbywające się w cyklicznie spotkania z Zarządem w celu omówienia aktualnych potrzeb oraz kierunków rozwoju dotyczących wykorzystania możliwości, jakie daje aktualnie dostępna technologia teleinformatyczna
- Opracowanie strategii IT – która pozwoli zaplanować długofalowe wykorzystanie informatyki i telekomunikacji celem solidnego wsparcia biznesu
- Dla obsługi firmy korzystamy z oprogramowania bazującego na najlepszych praktykach zarządzania usługami IT (ITIL) oraz umożliwiającego stały monitoring usług na serwerach i stacjach roboczych, co zapewnia korzyści biznesowe:
- Poprawa jakości świadczonych usług informatycznych oraz poprawa satysfakcji użytkowników końcowych,
- Wzrost dostępności usług IT dla użytkowników poprzez udostępnienie centralnego punktu kontaktu (formularz WWW, telefon, email),
- Rejestracja wszystkich zgłoszeń w jednym miejscu,
- Poprawna obsługa użytkowników oraz szybkie rozwiązywanie incydentów,
- Monitorowanie postępów prac i statusów zgłoszeń,
- Skuteczne zarządzanie zasobami sprzętowymi oraz oprogramowaniem,
- Znaczące skrócenie średniego czasu wykrywania i diagnozowania usterek,
- Wysoki wskaźnik rozwiązanych zgłoszeń podczas I-ego kontaktu,
- Sprawną komunikację pomiędzy użytkownikami a IT,
- Przygotowywanie miesięcznych raportów o stanie IT dla Zarządu.
Strategia IT – dobieramy optymalną dla klienta oraz typu biznesu.
Audyt sprzętu i sieci – wykonujemy na początku obsługi i utrzymujemy aktualizacje.
Działamy w oparciu o standard ITIL czyli:
- Ukierunkowanie na biznes i usługi IT zamiast na systemy i aplikacje
- Standard wspierany przez największe firmy IT
- Wspólny język dla IT i biznesu
- Wdrożenie ITIL bez narzędzi wspomagających jest prawie niemożliwe – my posiadamy i udostępniamy